ΥΠΗΡΕΣΙΑ SERVICE
G pick up & return
ΟΡΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
1. Η επιβεβαίωση της Εγγύησης πραγματοποιείται μετά από τον τεχνικό έλεγχο από το επισκευαστικό κέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και με τους όρους περιορισμένης εγγύησης.
Εάν μετά το τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί ότι η Εγγύηση δεν ισχύει τότε ο πελάτης θα ενημερωθεί για το κόστος επισκευής. Το κόστος επισκευής/ενημέρωσης μετά το τεχνικό έλεγχο, ενδέχεται να διαφοροποιηθεί λόγω κατασκευαστικής ιδιαιτερότητας και ο πελάτης θα ενημερωθεί ξανά για νέο κόστος επισκευής. Σε περίπτωση που αρνηθεί ο πελάτης το τελικό κόστος επισκευής, ενδέχεται η συσκευή να μην επιστραφεί στην αρχική της κατάσταση.
2. Η εγγύηση καλύπτει την επιδιόρθωση μόνο της βλάβης που αναφέρει ο πελάτης και εφόσον δεν προέρχεται από κακή χρήση της συσκευής από το πελάτη. Η εγγύηση ισχύει για 3 μήνες, επιδεικνύοντας την αναφορά βλάβης της εταιρίας μας.
3. Για τυχόν προβλήματα της συσκευής, που δεν αναφέρονται ανωτέρω, η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για την επισκευή τους, οφείλει μόνο να ενημερώνει τον πελάτη και να ζητά έγκριση για επιπλέον χρέωση.
4. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ δύναται να προβαίνει σε επαναπρογραμματισμό ή αναβάθμιση της συσκευής είτε στα πλαίσια επιδιόρθωσης της τυχόν υπάρχουσας βλάβης είτε στα πλαίσια των οδηγιών και των δεσμεύσεων των κατασκευαστριών εταιρειών. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις επαναπρογραμματισμού ή αναβάθμισης, είναι πολύ πιθανό να διαγραφούν όλα τα καταχωρημένα από εσάς στοιχεία, τηλέφωνα, φωτογραφίες κ.λ.π. για τα οποία η ΓΕΡΜΑΝΟΣ δε φέρει καμία ευθύνη. Για την ασφάλεια των αρχείων σας συνιστάται σε κάθε περίπτωση η τήρηση από εσάς back up αρχείων (αντίγραφα ασφαλείας). Ο τεχνικός της εταιρείας μας που ανέλαβε την επισκευή, ενδεχομένως για λόγους που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την επισκευή και τον έλεγχο καλής λειτουργίας, να κάνει ορατά σε αυτόν κάποια από τα δεδομένα που έχετε αποθηκεύσει.
5. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για την απώλεια δεδομένων των Η/Υ ή των αποθηκευτικών τους μέσων. Το BACK-UP των δεδομένων είναι αποκλειστική ευθύνη του Πελάτη.
6. Σε περίπτωση που η συσκευή σας μετά από τεχνικό έλεγχο από το service της εταιρίας μας, διαπιστωθεί ότι είναι εκτός εγγύησης σύμφωνα με τους όρους εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας, θα ενημερωθείτε για το κόστος επισκευής. Σε περίπτωση μη αποδοχής κόστους επισκευής της βλάβης ή αποστολής στο Κεντρικό Service (Level 3) μόνο για έλεγχο, ο πελάτης καταβάλλει το ποσό των 9 ευρώ λιανική τιμή με Φ.Π.Α. Σε περιπτώσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών, scooters, hoverboards & ηλεκτρικών ποδηλάτων, και σε περιπτώσεις μη αποδοχής κόστους επισκευής της βλάβης ή αποστολής μόνο για έλεγχο, ο πελάτης καταβάλλει το ποσό των 40 ευρώ λιανική τιμή με Φ.Π.Α..
7. Η παραλαβή και η αποστολή της συσκευής από & προς το χώρο του πελάτη, πραγματοποιείται μέσω της μέσω της εταιρίας Speedex Courier, από τη Δευτέρα μέχρι τη Παρασκευή και ώρα 13:00μμ με 16:00μμ. Το κόστος μεταφορικών είναι 5 ευρώ λιανική τιμή με Φ.Π.Α.
8. Οι πληρωμές πραγματοποιούνται με αντικαταβολή κατά τη παράδοση στο χώρο του πελάτη, στην εταιρία Speedex Courier.