Apple Watch Cellular & eSIM στην Ελλάδα -Cosmote -germanos.gr για τα προιόντα που είναι συμβατά
APPLE Watch Series 10, SE & Ultra 2!
Μείνε συνδεδεμένος απ’ όπου κι αν
βρίσκεσαι, χωρίς το iPhone σου,
αποκλειστικά με την υπηρεσία
COSMOTE MultiSIM!

Super προσφορά:
Δωρεάν οι 3 πρώτοι μήνες!
Μείνε συνδεδεμένος,
χωρίς να έχεις το iPhone κοντά σου
Επικοινωνία από το APPLE Watch σου!
Με την υπηρεσία COSMOTE MultiSIM, μπορείς να χρησιμοποιείς τον αριθμό του κινητού σου σε πολλές συσκευές, όπως το smartwatch σου, αξιοποιώντας τα λεπτά ομιλίας, τα SMS και τα δεδομένα του προγράμματός σου. Έτσι, μπορείς να πραγματοποιείς και να λαμβάνεις κλήσεις από το smartwatch σου, ακόμα και όταν δεν έχεις μαζί το κινητό τηλέφωνο.
MultiSIM, Multitasking, Multi-notifications.
Τώρα μπορείς ταυτόχρονα να σερφάρεις στο iPad, να διαβάζεις μηνύματα στο Apple Watch σου και να απαντάς κλήσεις στο iPhone σου. Οι ειδοποιήσεις κλήσεων έρχονται σε όλες τις συσκευές σου κι έτσι, μπορείς να επιλέξεις από ποια θα απαντήσεις.
Ένας αριθμός, μία MultiSIM για όλα
Πες αντίο στην εναλλαγή καρτών από συσκευή σε συσκευή, την αναζήτηση Wi-Fi ή τον διαμοιρασμό μέσω Bluetooth. Αφού μπορείς να αποκτήσεις έως και 4 επιπλέον κάρτες ΜultiSIM με τον ίδιο αριθμό, για κάθε συμβατή σύνδεση κινητής!
Ανακάλυψέ τα
Ενεργοποίησε εύκολα τη COSMOTE MultiSIM
στο APPLE Watch σου, μέσα σε λίγα λεπτά!
Εναλλακτικά, επισκέψου ένα κατάστημα
ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή COSMOTE, ή κάλεσε στο 13888.
Προσφορά!
Οι πρώτοι 3 μήνες του παγίου της υπηρεσίας εντελώς δωρεάν!
Από 5,5€ /ανά μήνα & ανά SIM
Εξαιρούνται προγράμματα Καρτοσυμβολαίου, Καρτοκινητών,
Business Cost Control και Mobile internet
ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΟ 13888
Σε περίπτωση που χρειαστείς κάτι, επίλεξε
τον τρόπο επικοινωνίας που σε εξυπηρετεί καλύτερα εδώ.
Γραμμή εξυπηρέτησης
210 800 600
Στείλε email στο
e-sales@germanos.gr
Είμαστε δίπλα σου!
Βρες το κοντινότερο κατάστημα.
Συχνές ερωτήσεις
Θέλεις να μάθεις περισσότερα;
Εδώ θα βρεις όλες τις απαντήσεις.
ΔΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Όροι
Δες εδώ τους όρους
και τις προϋποθέσεις.
ΔΕΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ
1. Τι είναι η υπηρεσία COSMOTE MULTISIM?
Η COSMOTE MULTISIM είναι μία πρόσθετη υπηρεσία, που προσφέρει την δυνατότητα να χρησιμοποιείς το νούμερο σου (κύρια σύνδεση) σε περισσότερες από μία συσκευές (μέσω των SIM καρτών που προσφέρονται) στις δευτερεύουσες συνδέσεις.
2. Σε ποια Προγράμματα μπορεί να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία MULTISIM?
Η υπηρεσία COSMOTE MULTISIM, μπορεί να ενεργοποιηθεί σε όλα τα Προγράμματα Συμβολαίου (Οικιακά και Εταιρικά) με ενσωματωμένο όγκο δεδομένων. Δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί σε συνδέσεις Καρτοκινητής/Καρτοσυμβολαίου/Cost Control.
3. Πως μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία MULTISIM?
Η υπηρεσία COSMOTE MULTISIM, μπορεί να ενεργοποιηθεί είτε με μία επίσκεψη στο Δίκτυο καταστημάτων COSMOTE/Γερμανός είτε μέσω επικοινωνίας με την Εξυπηρέτηση πελατών (13888 για Οικιακούς και 13838 για Εταιρικούς συνδρομητές)
4. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας MULTISIM?
Προϋπόθεση για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας COSMOTE MULTISIM, είναι να είναι ενεργή η υπηρεσία WiFi Calling. H ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνεται από το κατάστημα ή καλώντας στο 13888.
5. Πόσες MULTISIM μπορώ να ενεργοποιήσω στο Πρόγραμμά μου;
Μπορείς να ενεργοποιήσεις μέχρι 4 COSMOTE MULTISIM (Green, Yellow, Blue, Black) στο πρόγραμμά σου.
6. Τι μπορώ να κάνω με την υπηρεσία COSMOTE MULTISIM;
Με την υπηρεσία COSMOTE MULTISIM, μπορείς να χρησιμοποιείς τα λεπτά ομιλίας, τα SMS και τα ενσωματωμένα MB του Προγράμματός σου, ταυτόχρονα από όλες τις συσκευές σου.
7. Υπάρχει κάποιος περιορισμός στην χρήση των χαρακτηριστικών του Προγράμματός μου με την υπηρεσία MULTISIM?
Ο μοναδικός περιορισμός είναι ότι σε όλες τις δευτερεύουσες κάρτες μπορείς να στείλεις SMS, αλλά δεν μπορείς να λάβεις. SMS μπορείς να λάβεις μόνο στην κύρια SIM κάρτα σου.
8. Τι σημαίνει κύρια σύνδεση (SIM);
Κύρια σύνδεση είναι η κάρτα του Προγράμματος φωνής, στην οποία γίνεται η ενεργοποίηση της πρόσθετης υπηρεσίας COSMOTE MULTISIM
9. Τι σημαίνει δευτερεύουσα σύνδεση (SIM);
Δευτερεύουσα σύνδεση είναι η σύνδεση που προσφέρεται με κάθε υπηρεσία COSMOTE MULTISIM, για να χρησιμοποιηθεί σε άλλες συσκευές
10. Μπορεί μία δευτερεύουσα σύνδεση (κάρτα SIM) να λειτουργήσει μόνη της;
Όχι, η δευτερεύουσα σύνδεση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο αν έχει γίνει ενεργοποίηση υπηρεσίας/ων COSMOTE MULTISIM σε μία κύρια σύνδεση Συμβολαίου Φωνής
11. Πόσο κοστίζει η υπηρεσία COSMOTE MULTISIM;
Η υπηρεσία COSMOTE MULTISIM (μαζί με την δευτερεύουσα SIM κάρτα), κοστίζει 5,5€/μήνα ανά κάρτα. Στα Προγράμματα που προσφέρουν απεριόριστα data, η αντίστοιχη χρέωση είναι 27,5€/μήνα
12. Πότε και πως μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE MULTISIM;
Μπορείς να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία ανά πάσα στιγμή (δεν υπάρχει δέσμευση) μέσω καταστήματος και επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών
14. Πόσους λογαριασμούς θα λαμβάνω;
Θα υπάρχει κοινός λογαριασμός (bill / e-bill) για όλες τις κάρτες SIM. Σε κάθε περίπτωση θα εμφανίζεται στον λογαριασμό η χρήση χαρακτηριστικών του Προγράμματος ανά κάρτα SIM.
15. Μπορώ να έχω 2 ενεργές κλήσεις ταυτόχρονα;
Ναι, αν έχεις ενεργή κλήση σε μία συσκευή, μπορείς να δεχτείς και να απαντήσεις νέα εισερχόμενη κλήση στη δευτερεύουσα συσκευή.
16. Μπορώ να κάνω χρήση της υπηρεσίας COSMOTE MULTISIM στο Roaming?
Ναι, μπορεί να γίνει χρήση της υπηρεσίας κατά την διάρκεια Roaming
17. Ποιος αριθμός εμφανίζεται κατά την χρήση φωνής, SMS, δεδομένων;
Σε κάθε περίπτωση, εμφανίζεται ο αριθμός της κύριας σύνδεσης, από όποια σύνδεση (κάρτα SIM) και αν γίνει κάποια κίνηση.

Ειδικοί όροι υπηρεσίας COSMOTE MULTISIM

  1. Με την υπηρεσία COSMOTE MULTISIM (εφεξής «Υπηρεσία») της COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες ΑΕ οι συνδρομητές μπορούν να ενεργοποιήσουν έως τέσσερις (4) επιπλέον κάρτες SIM (εφεξής «Δευτερεύουσες Συνδέσεις», οι οποίες θα εμφαίνονται στο λογαριασμό με τα διακριτικά ονόματα Green, Blue, Yellow, Black), σε διαφορετικές συσκευές, με μηνιαίο πάγιο για κάθε Δευτερεύουσα Σύνδεση, χρησιμοποιώντας την ενσωματωμένη χρήση του Προγράμματος της κύριας σύνδεσής τους (εφεξής «Κύρια Σύνδεση» )
  2. Οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας, είναι η Κύρια Σύνδεση α) να είναι ενεργοποιημένη σε Οικιακό ή Εταιρικό Πρόγραμμα Συμβολαίου κινητής COSMOTE, με ενσωματωμένο όγκο δεδομένων (εφεξής «Πρόγραμμα»), και β) να είναι ενεργοποιημένη στο ανωτέρω Πρόγραμμα η υπηρεσία WiFi calling.
  3. Στην υπηρεσία COSMOTE Split Bill, o Εταιρικός Πελάτης μπορεί να ενεργοποιεί στο Λογαριασμό του μόνο τη Δευτερεύουσα Σύνδεση COSMOTE MULTISIM Black, ενώ ο Χρήστης μπορεί να ενεργοποιεί όλες τις Δευτερεύουσες Συνδέσεις οι οποίες όμως θα χρεώνονται στο Λογαριασμό του.
  4. Οποιαδήποτε χρήση από τις Δευτερεύουσες Συνδέσεις , θα εμφανίζεται ως χρήση της Κύριας Σύνδεσης. (Π.χ. σε περίπτωση εξερχόμενης κλήσης φωνής είτε από την Κύρια Σύνδεση είτε από κάποια από τις Δευτερεύουσες Συνδέσεις, ως καλών αριθμός θα εμφανίζεται ο αριθμός της Κύριας Σύνδεσης).
  5. Δεν είναι δυνατή η οποιαδήποτε εισερχόμενη κίνηση προς τους αριθμούς σύνδεσης των Δευτερευουσών Συνδέσεων, δηλαδή κλήσεις και SMS προς αυτές δεν είναι εφικτές και δεν ολοκληρώνονται.
  6. Οποιαδήποτε εισερχόμενη κλήση προς την Κύρια Σύνδεση θα εμφανίζεται σε όλες τις συσκευές, αλλά θα μπορεί να απαντηθεί μόνο από μία συσκευή (την πρώτη που θα απαντήσει). Τα εισερχόμενα SMS προς την Κύρια Σύνδεση θα εμφανίζονται μόνο στην συσκευή στην οποία λειτουργεί η Κύρια Σύνδεση.
  7. Στον λογαριασμό θα εμφανίζεται συγκεντρωτικά η χρήση που έγινε από κάθε Σύνδεση (Κύρια ή/και Δευτερεύουσες), ενώ στην αναλυτική κατάσταση ( κλήσεις φωνής, SMS, δεδομένα) , όλη η κίνηση θα εμφανίζεται ως χρήση από την Κύρια Σύνδεση.
  8. Η Υπηρεσία παρέχεται και κατά τη περιαγωγή.
  9. Κατά τη χρήση της Υπηρεσίας είναι δυνατή η κλήση προς τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης. Στις κλήσεις προς τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης είτε από την Κύρια Σύνδεση είτε από τις Δευτερεύουσες, θα εμφανίζεται ο αριθμός της Κύριας Σύνδεσης, αλλά οι συντεταγμένες της συσκευής (cell id), από την οποία έγινε η κλήση έκτακτης ανάγκης.
  10. Μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης ισχύουν οι χρεώσεις του Προγράμματος του συνδρομητή.
  11. 11. Η Υπηρεσία μπορεί να ενεργοποιηθεί ή απενεργοποιηθεί από τα σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών (καταστήματα COSMOTE, Γερμανός), τηλεφωνικά μέσω των αριθμών 13888 (για Οικιακούς-Επαγγελματίες) & 13818 (για Εταιρικούς-Επιχειρησιακούς πελάτες).
  12. 12. Η Υπηρεσία απενεργοποιείται: α) μετά από αίτημα του Συνδρομητή β) κατάργησης της Κύριας Σύνδεσης, γ) μεταβίβασης της Κύριας Σύνδεσης, δ) μετάβασης της Κύριας Σύνδεσης σε οικονομικό πρόγραμμα στο οποίο δεν παρέχεται η Υπηρεσία και ε) σε περίπτωση απενεργοποίησης της υπηρεσίας WiFi calling. Στην τελευταία περίπτωση ακυρώνονται οι Δευτερεύουσες Συνδέσεις.
  13. 13. Το μηνιαίο πάγιο κάθε Δευτερεύουσας Σύνδεσης προκαταβάλλεται και εμφανίζεται στο λογαριασμό της Κύριας Σύνδεσης. Για το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την ενεργοποίηση κάθε Δευτερεύουσας Σύνδεσης μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του επόμενου λογαριασμού, το πάγιο αυτής είναι ανάλογο του χρονικού αυτού διαστήματος.
  14. Η Υπηρεσία παρέχεται μόνο για ιδία χρήση. Απαγορεύεται κάθε εμπορική εκμετάλλευση ή μεταπώληση της Υπηρεσίας σε οποιοδήποτε τρίτο, φυσικό ή νομικό πρόσωπο.
  15. Σε περίπτωση απενεργοποίησης των υπηρεσιών δεδομένων από το Συνδρομητή συνεπάγεται την αυτόματη απενεργοποίηση της Yπηρεσίας WiFi calling, και της Υπηρεσίας.
  16. Η Κύρια και οι Δευτερεύουσες Συνδέσεις θα έχουν κοινό τηλεφωνητή.
  17. Αναλυτικές πληροφορίες για την Υπηρεσία παρέχονται από την ιστοσελίδα www.cosmote.gr
Για τα Apple Watch Ultra 2, Apple Watch Series 10 και Apple Watch SE απαιτείται iPhone Xs ή νεότερο μοντέλο με iOS 18 ή νεότερη έκδοση. Τα λουράκια εμφανίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικούς σκοπούς και παρέχονται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
Η προσφορά ΔΩΡΕΑΝ 3 χρόνια εγγύηση ισχύει έως τις 30/04. Τιμές ενδεικτικές με Φ.Π.Α.